Zagadka z magicznymi Stringami

W związku ze sporym zainteresowaniem i wieloma prośbami, przygotowałem kolejną zagadkę. Tym razem należy napisać kawałek złośliwego kodu, aby „zaczarować” fragment inwokacji tak, by podczas jego wypisywania na ekran, pojawił się zupełnie inny napis.

Oto kod zagadki:

Po uruchomieniu powyższego kodu, wyświetla się napis:

Należy tak zaimplementować klasę MagicStringMaker, aby zamiast fragmentu inwokacji pojawił się poniższy napis:

Zasady:

  • implementujemy tylko klasę MagicStringMaker; nie wolno zmodyfikować klasy MRTedInvocation ani utworzyć innych klas
  • uruchamiamy klasę MRTedInvocation za pomocą ww. polecenia
  • cały kod klasy MRTedInvocation musi się wykonać; nie można np. w konstruktorze klasy MagicStringMaker wyświetlić żądanego napisu i wywołać System.exit()
  • innymi słowy: System.out.println() (z linii 8) ma się wykonać i to on ma wyświetlić żądany napis

Powodzenia:)

3 komentarze to “Zagadka z magicznymi Stringami”

  • dembol pisze:

    Na szybko, z wykorzystaniem refleksji (nie było napisane, że nie wolno 😉

  • Ptr pisze:

Leave a Reply

Szukaj
Facebook
Prenumerata

Podaj adres email aby otrzymywać info o nowych wpisach.

Kategorie